KOMUNIKACJA Z PACJENTEM PRZEBYWAJĄCYM W SZPITALU
Szanowni Pacjenci i Odwiedzający
W trosce o Państwa bezpieczeństwo bardzo prosimy o zapoznanie się z podanymi informacjami.
Zasady komunikacji z pacjentem przebywającym w oddziale szpitalnym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Olsztynie
DROGA TELEFONICZNA
- Na stronie internetowej Szpitala znajduje się wykaz telefonów do poszczególnych oddziałów Szpitala.
- W oddziałach Szpitala znajdują się informatory ze spisem telefonów.
- Pacjenci podczas przyjęcia otrzymują informację dotyczącą możliwości kontaktu
telefonicznego z personelem oddziału. - Pacjenci mają możliwość odbierania rozmów telefonicznych w salach chorych przy pomocy telefonów bezprzewodowych, dostępnych we wszystkich oddziałach. Należy korzystać z numerów telefonów wskazanych na stronie internetowej Szpitala
dedykowanych wyłącznie dla pacjentów (telefon dla pacjentów). - Pacjenci mogą skorzystać z telefonu służbowego w punkcie pielęgniarskim, w uzasadnionych sytuacjach, na życzenie swoje bądź rodziny.
- Pacjenci mają możliwość korzystania z własnych telefonów komórkowych z ograniczeniem użytkowania w pobliżu aparatury medycznej.
- Osoby upoważnione do otrzymywania informacji o stanie zdrowia pacjenta, po uprzednim zweryfikowaniu ich tożsamości, mogą uzyskać informacje, co do których upoważnił ich pacjent, dzwoniąc pod numery wskazane na stronie internetowej szpitala w zakładkach dedykowanych poszczególnym oddziałom szpitalnym.
DROGA INTERNETOWA
- Pacjenci mają możliwość korzystania z bezpłatnego dostępu do Internetu.
W Szpitalu znajduje się sieć bezprzewodowa Wi-Fi. - Informacja o dostępie do Wi-Fi wyeksponowana jest na tablicach informacyjnych bądź w punktach pielęgniarskich każdego Oddziału.
ZA POŚREDNICTWEM PRACOWNIKÓW SZPITALA
- Pacjenci mają możliwość otrzymywania za pośrednictwem pracowników szpitala środków niezbędnych do funkcjonowania w czasie przebywania w oddziałach szpitalnych. Rodzina/znajomi mogą dostarczyć niezbędne artykuły dla pacjenta do punktu informacyjnego znajdującego się przy wejściu głównym do Szpitala. Środki te winny być opisane imieniem i nazwiskiem oraz nazwą oddziału, w którym przebywa pacjent. Następnie pracownik szpitala transportuje te środki do oddziału, a pracownik oddziału przekazuje je bezpośrednio pacjentowi.
- Rodzina/znajomi po wejściu do budynku głównego zobowiązani są do przestrzegania środków bezpieczeństwa, w tym do:
- noszenia maseczek zasłaniających nos i usta na terenie całego Szpitala,
- dezynfekcji rąk lub mycia rąk,
POCZTA TRADYCYJNA
- Pacjent ma możliwość wysyłania korespondencji na własny koszt. Znaczki, koperty i inne artykuły piśmienne oraz korespondencyjne możliwe są do zakupu w kiosku zlokalizowanym na Wysokim Parterze. Skrzynka wrzutowa na korespondencje znajduje się przed wejściem głównym do Szpitala.
- Kancelaria Szpitala pośredniczy w przyjmowaniu przesyłek pocztowych.