loading
English

KOMUNIKACJA Z PACJENTEM PRZEBYWAJĄCYM W SZPITALU

Szanowni Pacjenci i Odwiedzający

W trosce o Państwa bezpieczeństwo bardzo prosimy o zapoznanie się z podanymi informacjami.

Zasady komunikacji z pacjentem przebywającym w oddziale szpitalnym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Olsztynie

DROGA TELEFONICZNA

  1. Na stronie internetowej Szpitala znajduje się wykaz telefonów do poszczególnych oddziałów Szpitala.
  2. W oddziałach Szpitala znajdują się informatory ze spisem telefonów.
  3. Pacjenci podczas przyjęcia otrzymują informację dotyczącą możliwości kontaktu
    telefonicznego z personelem oddziału.
  4. Pacjenci mają możliwość odbierania rozmów telefonicznych w salach chorych przy pomocy telefonów bezprzewodowych, dostępnych we wszystkich oddziałach. Należy korzystać z numerów telefonów wskazanych na stronie internetowej Szpitala
    dedykowanych wyłącznie dla pacjentów (telefon dla pacjentów).
  5. Pacjenci mogą skorzystać z telefonu służbowego w punkcie pielęgniarskim, w uzasadnionych sytuacjach, na życzenie swoje bądź rodziny.
  6. Pacjenci mają możliwość korzystania z własnych telefonów komórkowych z ograniczeniem użytkowania w pobliżu aparatury medycznej.
  7. Osoby upoważnione do otrzymywania informacji o stanie zdrowia pacjenta, po uprzednim zweryfikowaniu ich tożsamości, mogą uzyskać informacje, co do których upoważnił ich pacjent, dzwoniąc pod numery wskazane na stronie internetowej szpitala w zakładkach dedykowanych poszczególnym oddziałom szpitalnym.

 DROGA INTERNETOWA

  1. Pacjenci mają możliwość korzystania z bezpłatnego dostępu do Internetu.
    W Szpitalu znajduje się sieć bezprzewodowa Wi-Fi.
  2. Informacja o dostępie do Wi-Fi wyeksponowana jest na tablicach informacyjnych bądź w punktach pielęgniarskich każdego Oddziału.

ZA POŚREDNICTWEM PRACOWNIKÓW SZPITALA

  1. Pacjenci mają możliwość otrzymywania za pośrednictwem pracowników szpitala środków niezbędnych do funkcjonowania w czasie przebywania w oddziałach szpitalnych. Rodzina/znajomi mogą dostarczyć niezbędne artykuły dla pacjenta do punktu informacyjnego znajdującego się przy wejściu głównym do Szpitala. Środki te winny być opisane imieniem i nazwiskiem oraz nazwą oddziału, w którym przebywa pacjent. Następnie pracownik szpitala transportuje te środki do oddziału, a pracownik oddziału przekazuje je bezpośrednio pacjentowi.
  2. Rodzina/znajomi po wejściu do budynku głównego zobowiązani są do przestrzegania środków bezpieczeństwa, w tym do:
  • noszenia maseczek zasłaniających nos i usta na terenie całego Szpitala,
  • dezynfekcji rąk lub mycia rąk,

POCZTA TRADYCYJNA

  1. Pacjent ma możliwość wysyłania korespondencji na własny koszt. Znaczki, koperty i inne artykuły piśmienne oraz korespondencyjne możliwe są do zakupu w kiosku zlokalizowanym na Wysokim Parterze. Skrzynka wrzutowa na korespondencje znajduje się przed wejściem głównym do Szpitala.
  2. Kancelaria Szpitala pośredniczy w przyjmowaniu przesyłek pocztowych.
image_pdf
Do góry
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklamy i analizy. View more
Cookies settings
Akceptuj
Polityka prywatności i plików cookie
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Używanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcje witryny i ulepszyć korzystanie z niej. Masz możliwość włączenia/wyłączenia cookies w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych, przeczytaj pełną politykę prywatności.
Save settings
Cookies settings