Nowe miejsce to 220 m kw., 7 wydzielonych stanowisk do obsługi bezpośredniej klientów w tym 2 z udogodnieniami dla osób ze specjalnymi potrzebami, tj. pętlą indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz regulowanym do wysokości 180 cm blatem.
Oprócz tego w nowej Sali Obsługi Klienta przy ul. Głowackiego 14 znajdą się pokoje do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności, pokój do spraw związanych
– Sala będzie wyposażona w stanowisko komputerowe dla klientów w celu samodzielnego generowania wniosków o dostęp do profilu zaufanego oraz Internetowego Konta Pacjenta, a także pokój dla opiekuna z dzieckiem wyposażony m.in. w przewijak, fotel do karmienia dla mamy jak również fotelik do karmienia dla dziecka, czajnik, podgrzewacz.
– Wielu klientów odwiedza nas z małymi dziećmi, dlatego za jakiś czas uruchomimy dla maluchów Kącik Małego Klienta. – informuje Martyna Politowska, kierownik Działu Obsługi Klientów. – Tu każde dziecko będzie mogło zająć się zabawą w bezpiecznym odpowiednio wydzielonym miejscu (tablica manipulacyjna, książeczki i zabawki edukacyjne, sensoryczne, kolorowanki), a w tym czasie rodzic będzie mógł spokojnie załatwić sprawy z jakimi do nas przyszedł. Z uruchomieniem kącika czekamy jeszcze na zniesienie ograniczeń epidemicznych. – dodaje.
Dużym ułatwieniem jest także możliwość umówienia wizyty przez internet przez system rejestracji. Wystarczy wejść na stronę www.nfz-olsztyn.pl
Ważne. Ze względu na bezpieczeństwo klientów, obsługa wciąż odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Na salę wpuszczane są wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk i z zachowaniem bezpiecznego dystansu.