Komunikacja z lekarzem

Do góry  Wstecz  Dalej

Pacjent może rozpocząć oczekiwanie na konsultację online z lekarzem za pomocą przycisku Rozpocznij dostępnego z poziomu listy rezerwacji lub okna podsumowania dla konsultacji nieplanowanych.

mpi_epacjent_telekonsultacje_rozpocznij_5_57_3

mpi_epacjent_telekonsultacje_natychmaistowe_rozpocznij_5_32_2

W obydwu przypadkach wyświetlone zostanie okno z wyborem sposobu komunikacji:

Wideo – połączenie z wykorzystaniem przesyłania obrazu za pomocą kamery internetowej (wraz z dostępem do czatu tekstowego);

Audio – połączenie wyłącznie z wykorzystaniem przesyłania dźwięku (wraz z dostępem do czatu tekstowego);

Czat – połączenie wyłącznie w formie czatu tekstowego z lekarzem.

mpi_epacjent_telekonsultacje_wybor_rodzaju_5_32_2

Oczekiwanie na konsultacje można rozpocząć do trzydziestu minut przed godziną zarezerwowanego terminu. Jeżeli użytkownik spróbuje rozpocząć proces wcześniej system wyświetli poniższy komunikat.

mpi_epacjent_telekonultacje_termin_za_wczesnie_5_32_2

Po wybraniu sposobu komunikacji i użyciu przycisku Rozpocznij wyświetlone zostanie okno oczekiwania na połączenie z lekarzem.

mpi_epacjent_telekonsultacje_oczekiwanie_5_32_2

W momencie dołączenia lekarza do rozmowy powyższe okno automatycznie zostanie zastąpione ekranem właściwym dla wybranego wcześniej sposobu komunikacji:

wideo:

mpi_epacjent_telekonsultacje_wideo_5_32_2

audio:

mpi_epacjent_telekonsultacje_audio_5_32_2

chat:

mpi_epacjent_telekonsultacje_chat_5_32_2

Za pomocą przycisków dostępnych po lewej stronie każdego z powyższych ekranów pacjent ma możliwość:

mpi_epacjent_telekonsultacje_mikrofon_5_32_2 – włączenia/wyłączenia przesyłania dźwięku ze swojej strony;

mpi_epacjent_telekonsultacje_przycisk_chat_5_32_2 – włączenia/wyłączenia widoczności chatu tekstowego;

mpi_epacjent_telekonsultacje_kamera_5_32_2 – włączenia/wyłączenia przesyłania i odbierania obrazu;

mpi_epacjent_telekonsultacje_zakoncz_polaczenie_5_32_2 – zakończenia rozmowy.

Dodatkowo, podczas rozmowy audio/wideo, przy pomocy przycisku mpi_epacjent_telekonsultacje_glosnik_5_32_2 zlokalizowanego w górnej części widoku połączenia użytkownik może wyciszyć dźwięk przesyłany przez lekarza.

Po zakończeniu konsultacji i uzupełnieniu przez lekarza podsumowania oraz zaleceń dla pacjenta, dokumenty te – wraz z zapisem chatu tekstowego i pozostałą dokumentacją pacjenta utworzoną w trakcie konsultacji – będą widoczne na liście rezerwacji, po użyciu przycisku Pokaż szczegóły.

mpi_epacjent_telekonsultacje_wyniki_5_57_3