Pacjent może rozpocząć oczekiwanie na konsultację online z lekarzem za pomocą przycisku Rozpocznij dostępnego z poziomu listy rezerwacji lub okna podsumowania dla konsultacji nieplanowanych.
![mpi_epacjent_telekonsultacje_rozpocznij_5_57_3](mpi_epacjent_telekonsultacje_rozpocznij_5_57_3.png)
![mpi_epacjent_telekonsultacje_natychmaistowe_rozpocznij_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_natychmaistowe_rozpocznij_5_32_2.png)
W obydwu przypadkach wyświetlone zostanie okno z wyborem sposobu komunikacji:
•Wideo – połączenie z wykorzystaniem przesyłania obrazu za pomocą kamery internetowej (wraz z dostępem do czatu tekstowego); •Audio – połączenie wyłącznie z wykorzystaniem przesyłania dźwięku (wraz z dostępem do czatu tekstowego); •Czat – połączenie wyłącznie w formie czatu tekstowego z lekarzem. ![mpi_epacjent_telekonsultacje_wybor_rodzaju_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_wybor_rodzaju_5_32_2.png)
Oczekiwanie na konsultacje można rozpocząć do trzydziestu minut przed godziną zarezerwowanego terminu. Jeżeli użytkownik spróbuje rozpocząć proces wcześniej system wyświetli poniższy komunikat.
![mpi_epacjent_telekonultacje_termin_za_wczesnie_5_32_2](mpi_epacjent_telekonultacje_termin_za_wczesnie_5_32_2.png)
Po wybraniu sposobu komunikacji i użyciu przycisku Rozpocznij wyświetlone zostanie okno oczekiwania na połączenie z lekarzem.
![mpi_epacjent_telekonsultacje_oczekiwanie_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_oczekiwanie_5_32_2.png)
W momencie dołączenia lekarza do rozmowy powyższe okno automatycznie zostanie zastąpione ekranem właściwym dla wybranego wcześniej sposobu komunikacji:
•wideo: ![mpi_epacjent_telekonsultacje_wideo_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_wideo_5_32_2.png)
•audio: ![mpi_epacjent_telekonsultacje_audio_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_audio_5_32_2.png)
•chat: ![mpi_epacjent_telekonsultacje_chat_5_32_2](mpi_epacjent_telekonsultacje_chat_5_32_2.png)
Za pomocą przycisków dostępnych po lewej stronie każdego z powyższych ekranów pacjent ma możliwość:
• – włączenia/wyłączenia przesyłania dźwięku ze swojej strony; • – włączenia/wyłączenia widoczności chatu tekstowego; • – włączenia/wyłączenia przesyłania i odbierania obrazu; • – zakończenia rozmowy. Dodatkowo, podczas rozmowy audio/wideo, przy pomocy przycisku zlokalizowanego w górnej części widoku połączenia użytkownik może wyciszyć dźwięk przesyłany przez lekarza.
Po zakończeniu konsultacji i uzupełnieniu przez lekarza podsumowania oraz zaleceń dla pacjenta, dokumenty te – wraz z zapisem chatu tekstowego i pozostałą dokumentacją pacjenta utworzoną w trakcie konsultacji – będą widoczne na liście rezerwacji, po użyciu przycisku Pokaż szczegóły.
![mpi_epacjent_telekonsultacje_wyniki_5_57_3](mpi_epacjent_telekonsultacje_wyniki_5_57_3.png)
|