Rejestracja dziecka |
Do góry Wstecz Dalej |
W celu rejestracji konta dla dziecka należy na ekranie logowania wybrać opcję Utwórz nowe konto dla dziecka. Po wybraniu opcji należy wypełnić dane osoby rejestrującej, czyli użytkownika (imiona i nazwisko, numer telefonu, adres e–mail, login, hasło) oraz dane dziecka (imiona i nazwisko, numer PESEL, bądź w przypadku, gdy dziecko jest obcokrajowcem – kraj pochodzenia, numer ewidencyjny w kraju, numer dokumentu tożsamości w kraju, data urodzenia i płeć). Login jest automatycznie podpowiadany na podstawie pierwszej litery imienia oraz pełnego nazwiska dziecka. Jeżeli w systemie istnieje już pacjent o takim samym imieniu i nazwisku, system do loginu dodaje unikalną cyfrę. Funkcjonalność działa jeżeli pole Login nie jest uzupełnione. W dolnej części okna użytkownik ma możliwość dodania załączników (dokumentów) do konta dziecka. Pozostałe czynności związane z rejestracją dziecka są analogiczne do procesu rejestracji użytkownika (Rejestracja użytkownika). Po prawidłowym zarejestrowaniu dziecka i zalogowaniu do modułu e-Pacjent, w oknie danych konta na zakładce Dzieci prezentowana jest wprowadzona pozycja wraz z możliwością uzupełnienia, bądź edycji danych dziecka.
|